Regulamin i Polityka prywatności
Regulamin
1. Postanowienia Wstępne
Warunki te mają zastosowanie do zakupów ze sklepu internetowego do-gory-pl. Warunki ściśle nakreślają i określają prawa i obowiązki sprzedawcy, Komu Czemu Marketing Hanna Hylińska, ul. Kasztanowa 3a, 55-080, Mokronos Górny, NIP 8831804283 (dalej również „Operator”), a nabywca (dalej „Klient”).
2. Zamówienie i Umowa Kupna
Wszystkie zamówienia złożone za pośrednictwem sklepu internetowego do-gory-pl są wiążące. Składając zamówienie, Zamawiający potwierdza, że zna warunki sprzedaży, w tym zasady zakupu, jak również procedury zakupu i w pełni się z nimi zgadza. Wszystkie ceny podane na stronie do-gory-pl zawierają podatek.
Zamówienie od Klienta jest dokumentem umowy kupna-sprzedaży. Umowa kupna wchodzi w życie w momencie odbioru towaru przez nabywcę.
Sklep internetowy www.do-gory.pl posiada wszystkie niezbędne informacje konieczne do zawarcia umowy w rozumieniu ogólnym, jak również znaczące dane szczegółowe umowy kupna, jak określono w Kodeksie Cywilnym. Kontrakt będzie zawsze zawierać nazwę produktu, cechy produktu i jego cenę.
Warunkiem ważności elektronicznego zamówienia jest podanie wszelkich niezbędnych danych i informacji określonych w formularzu zamówienia.
Miejscem dostawy jest adres wskazany przez Kupującego w formularzu rejestracyjnym. Cena dostawy widoczna w formularzu dotyczy przesyłek na terenie Polski. Cena przesyłki zagranicznej ustalana indywidualnie. Kupujący powinien przed zakupem poinformować Sprzedającego o konieczności wysyłki plakatów za granicę drogą mailową w celu ustalenia kosztów wysyłki.
Prawo własności do towaru przechodzi na Kupującego w momencie odbioru towaru przez Zamawiającego, pod warunkiem, że za towar zapłacono.
Wypełniając formularz rejestracyjny lub wiążącego zamówienia na sklepie internetowym do-gory-pl, Kupujący daje Sprzedającemu zgodę do pobrania i archiwizacji wszystkich danych osobowych dotyczących Zamawiającego zakupy.
3. Zastrzeżenia
Wszelkie roszczenia będą przetwarzane zgodnie z kodeksem cywilnym w Polsce.
4. Prawa i Obowiązki Sprzedawcy
Sprzedawca musi zrealizować wszystkie wiążące zamówienia, wysłać zamówione towary i dostarczyć je do Zamawiającego na adres w terminie podanym przez Sprzedającego na potwierdzeniu zamówienia. Zamawiający otrzyma rachunek/fakturę od otrzymanych towarów.
Wszystkie informacje uzyskane podczas procesu rejestracji są poufne zgodne z obowiązującą Ochroną Danych Osobowych.
Sprzedawca jest zobowiązany usunąć zarejestrowanego Klienta z bazy danych, jeśli jest to żądane przez Klienta w formie pisemnej.
Sprzedawca ma prawo do odmowy przyjęcia zamówienia, jeżeli zamawiający nie spełnił obowiązku wzięcia w posiadanie towarów lub w celu zapłaty ceny nabycia.
Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy kupna (wiążące zamówienie) w przypadku, gdy realizacja zamówienia jest niemożliwa, chyba że nowa realizacja jest uzgodniona z Zamawiającym. W przypadku uiszczenia zaliczki (przelewem) za towary przez nabywcę, oraz jego / jej odstąpienie od umowy z powodu opisanego powyżej, Sprzedawca zwróci kupującemu całą kwotę zapłaconą nie później niż do 15 (piętnastu) dni od dostarczenia pisemnego zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
5. Prawa i Obowiązki Nabywcy
Kupujący musi podać poprawny i pełny adres pocztowy, na który towary mają być dostarczone.
Zamawiający musi zaakceptować zamówiony towaru i zapłacić pełną cenę. Pełna cena jest ukazana Klientowi w trakcie realizacji zamówienia i przed jego wiążącym potwierdzeniem.
Kupujący ma prawo do usunięcia swoich wszystkich danych osobowych z bazy danych, jeśli zażąda o to w formie pisemnej. Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wszystkich danych Zamawiającego z bazy danych, nie później niż do 3 (trzech) dni od doręczenia takiego żądania.
Zamawiający ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie do 14 (czternastu) dni od daty odbioru towaru. Odstąpienie od umowy muszą być dostarczone listem poleconym wysłanym przez Zamawiającego do Czemu Marketing Hanna Hylińska, ul. Kasztanowa 3a, 55-080, Mokronos Górny. List musi zawierać identyfikację Nabywcy; towary, których dotyczy wycofanie; konto, na które zostanie przelana kwota wartości produktu; list musi być ręcznie podpisany i dostarczony do Sprzedającego w wyżej wymienionym, 14-dniowym okresie wraz z towarem. Towar musi być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania lub zużycia, w oryginalnym opakowaniu, w nienaruszonym stanie. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. Gdy warunki poprzedzające są spełnione, Sprzedawca zwróci cenę zakupu do Klienta w formie przelewu bankowego.
6. Reklamacje
Zamawiający ma prawo składać na adres mailowy hej@do-gory-pl. Reklamacje zostają rozpatrzone w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wiadomości e-mail.
7.Postanowienia końcowe
Warunki te mają zastosowanie w podanym brzmieniu, które jest umieszczone na stronach internetowych Sprzedającego, w dniu złożenia elektronicznego zamówienia przez Kupującego.
Poprzez złożenie zamówienia elektronicznego Nabywca akceptuje wszystkie postanowienia warunków sprzedaży w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia, jak również obowiązującą ceną zamówionych towarów wskazanych w katalogu sklepu internetowego do-gory-pl , z wyjątkiem gdyby uzgodniono inaczej. Ceny towarów wymienionych w katalogu sklepu internetowego do-gory-pl są ważne tylko do momentu, gdy ceny są zmienione; zlecenia wysłane po modyfikacji cen podlegają nowej cenie.
Warunki te zaczynają obowiązywać z dniem 20 lutego 2022 roku.
Polityka prywatności
Polityka prywatności opisuje zasady przetwarzania przez nas informacji na Twój temat, w tym danych osobowych oraz ciasteczek, czyli tzw. cookies.
1. Informacje ogólne
- Niniejsza polityka dotyczy Serwisu www, funkcjonującego pod adresem url: do-gory-pl
- Operatorem serwisu oraz Administratorem danych osobowych jest: Czemu Marketing Hanna Hylińska, ul. Kasztanowa 3a, 55-080, Mokronos Górny
- Adres kontaktowy poczty elektronicznej operatora: hej@do-gory-pl
- Operator jest Administratorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie w Serwisie.
- Serwis wykorzystuje dane osobowe w następujących celach:
- Przygotowanie, pakowanie, wysyłka towarów
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
- Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach dane, które zostają wprowadzone do systemów Operatora.
- Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych plików cookie (tzw. „ciasteczka”).
2. Wybrane metody ochrony danych stosowane przez Operatora
- Miejsca logowania i wprowadzania danych osobowych są chronione w warstwie transmisji (certyfikat SSL). Dzięki temu dane osobowe i dane logowania, wprowadzone na stronie, zostają zaszyfrowane w komputerze użytkownika i mogą być odczytane jedynie na docelowym serwerze.
- Operator okresowo zmienia swoje hasła administracyjne.
- W celu ochrony danych Operator regularnie wykonuje kopie bezpieczeństwa.
- Istotnym elementem ochrony danych jest regularna aktualizacja wszelkiego oprogramowania, wykorzystywanego przez Operatora do przetwarzania danych osobowych, co w szczególności oznacza regularne aktualizacje komponentów programistycznych.
3. Hosting
- Serwis jest hostowany (technicznie utrzymywany) na serwera operatora: linuxpl.com
- Dane rejestrowe firmy hostingowej: H88 S.A. z siedzibą w Poznaniu, Franklina Roosevelta 22, 60-829 Poznań, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000612359, REGON 364261632, NIP 7822622168, kapitał zakładowy 210.000,00 zł w pełni wpłacony.
- Pod adresem https://linuxpl.com możesz dowiedzieć się więcej o hostingu i sprawdzić politykę prywatności firmy hostingowej.
- Firma hostingowa:
- stosuje środki ochrony przed utratą danych (np. macierze dyskowe, regularne kopie bezpieczeństwa),
- stosuje adekwatne środki ochrony miejsc przetwarzania na wypadek pożaru (np. specjalne systemy gaśnicze),
- stosuje adekwatne środki ochrony systemów przetwarzania na wypadek nagłej awarii zasilania (np. podwójne tory zasilania, agregaty, systemy podtrzymania napięcia UPS),
- stosuje środki fizycznej ochrony dostępu do miejsc przetwarzania danych (np. kontrola dostępu, monitoring),
- stosuje środki zapewnienia odpowiednich warunków środowiskowych dla serwerów jako elementów systemu przetwarzania danych (np. kontrola warunków środowiskowych, specjalistyczne systemy klimatyzacji),
- stosuje rozwiązania organizacyjne dla zapewnienia możliwie wysokiego stopnia ochrony i poufności (szkolenia, wewnętrzne regulaminy, polityki haseł itp.),
- powołała Inspektora Ochrony Danych.
- Firma hostingowa w celu zapewnienia niezawodności technicznej prowadzi logi na poziomie serwera. Zapisowi mogą podlegać:
- zasoby określone identyfikatorem URL (adresy żądanych zasobów – stron, plików),
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP,
- informacje diagnostyczne związane z procesem samodzielnego zamawiania usług poprzez rejestratory na stronie,
- informacje związane z obsługą poczty elektronicznej kierowanej do Operatora oraz wysyłanej przez Operatora.
4. Twoje prawa i dodatkowe informacje o sposobie wykorzystania danych
- W niektórych sytuacjach Administrator ma prawo przekazywać Twoje dane osobowe innym odbiorcom, jeśli będzie to niezbędne do wykonania zawartej z Tobą umowy lub do zrealizowania obowiązków ciążących na Administratorze. Dotyczy to takich grup odbiorców:
- operatorzy pocztowi
- operatorzy płatności
- Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.
- Przysługuje Ci prawo żądania od Administratora:
- dostępu do danych osobowych Ciebie dotyczących,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- oraz przenoszenia danych.
- Przysługuje Ci prawo do złożenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania wskazanego w pkt 3.3 c) wobec przetwarzania danych osobowych w celu wykonania prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w tym profilowania, przy czym prawo sprzeciwu nie będzie mogło być wykonane w przypadku istnienia ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec Ciebie interesów, praw i wolności, w szczególności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Na działania Administratora przysługuje skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do obsługi Serwisu.
- W stosunku do Ciebie mogą być podejmowane czynności polegające na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w celu świadczenia usług w ramach zawartej umowy oraz w celu prowadzenia przez Administratora marketingu bezpośredniego.
- Dane osobowe nie są przekazywane od krajów trzecich w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych. Oznacza to, że nie przesyłamy ich poza teren Unii Europejskiej.
- dostawcy systemów informatycznych oraz usług IT, którzy świadczą usługi na rzecz CupSell Sp. z o.o. w zakresie niezbędnym do świadczenia usług przez Spółkę na rzecz Pani/Pana,
- podmioty świadczące na rzecz Spółki usługi księgowe, badania jakości obsługi, dochodzenia należności, usługi prawne, analityczne, marketingowe
- operatorzy pocztowi i kurierzy
- organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przepisów prawa
- firma realizująca wysyłkę produktów (drukarnia)
5. Informacje w formularzach
- Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika, w tym dane osobowe, o ile zostaną one podane.
- Serwis może zapisać informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Serwis, w niektórych wypadkach, może zapisać informację ułatwiającą powiązanie danych w formularzu z adresem e-mail użytkownika wypełniającego formularz. W takim wypadku adres e-mail użytkownika pojawia się wewnątrz adresu url strony zawierającej formularz.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego, rejestracji usług itp. Każdorazowo kontekst i opis formularza w czytelny sposób informuje, do czego on służy.
6. Logi Administratora
- Informacje zachowaniu użytkowników w serwisie mogą podlegać logowaniu. Dane te są wykorzystywane w celu administrowania serwisem.
7. Istotne techniki marketingowe
- Operator stosuje analizę statystyczną ruchu na stronie, poprzez Google Analytics (Google Inc. z siedzibą w USA). Operator nie przekazuje do operatora tej usługi danych osobowych, a jedynie zanonimizowane informacje. Usługa bazuje na wykorzystaniu ciasteczek w urządzeniu końcowym użytkownika. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
8. Informacja o plikach cookies
- Serwis korzysta z plików cookies.
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
- Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
- utrzymanie sesji użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- realizacji celów określonych powyżej w części „Istotne techniki marketingowe”;
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu wykorzystywane mogą być również przez współpracujące z operatorem Serwisu podmioty, w szczególności dotyczy to firm: Google (Google Inc. z siedzibą w USA), Facebook (Facebook Inc. z siedzibą w USA), Twitter (Twitter Inc. z siedzibą w USA).
9. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
- Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
- W celu zarządzania ustawienia cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową, której używasz i postępuj zgodnie z instrukcjami:
- Urządzenia mobilne: